mamma klagar

Så jag uppdaterar nu!
Sitter faktiskt hos mamma nu. Vi har precis ätit mumsig thaimat :)
Ska fika sedan. Sen får jag nog köra hem. Har inte sovit inatt så är helt sjukt trött och då är det kanske bra att köra hem tidigt så jag inte somnar mitt i bilkörningen.

För övrigt har jag precis fått veta att jag ska få en kusin till :) Det blir typ 9:e på mammas sida. Massa kusiner. Har typ 15 på pappas sida. Tror jag. Har inte riktigt lika stor koll på den sidan släkten tyvärr :(

Igår hade jag jättetrevligt. Syster var hos oss och spelade monopol. Jag vann med miljarder pengar. Nästan....
Får ju umgås massa med syster nu när hennes man har lämnat henne för Thailand. I 8 veckor! Det är sjukt länge. Jag hade nog dött om Minfin skulle vara ifrån mig i 8 veckor. Tror jag.

Jag och mamma diskuterar namn och grejer nu. Vi är nog knepa.. :)
Jag sks heta samma som Minfin när vi gifter oss. Det har jag bestämt.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja herregud åtta veckor är ju en hel evinnerlighet! jag hade blivit helt tokig! heheh det är inte så knäppt, sånt gör jag hela tiden :D fast jag har inte bestämt vad jag vill heta, jag vill heta mitt OCH hans men inte ha ett dubbelnamn. hur går det till liksom ;) puss

2009-02-09 @ 18:08:51
Postat av: Joan

Hihihihi när ska ni gifta er? ;) Ska du på AfterSki-sittningen???? Jaaaa? :D

2009-02-10 @ 12:11:03
URL: http://joanpann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0