Men då!

Fick ett sms innan. Och lite senare ett samtal. Det lät inte bra. Och här sitter jag hur långt som helst ifrån. Kan inte göra så mkt härifrån faktiskt. Mer än att tänka på dig :)

Ska snart iväg och hämta syster på stationen. Sen ska vi luncha med Widerbergare. Världens bästa mackor/baguetter. Mums mums. Syster har varit snäll och köpt hem från Lund.

Fick lite planer för mig nu. Ska se om det är möjligt. Dels kostnadsmässigt och sedan ja allmänt. Önskar jag hade en bil som kunde köra mig precis vart jag vill. Så man slapp tänka på att den kan gå sönder.
Jag vill fullfölja mina planer. Har aldrig tänkt att jag kunde det bara sådär...

Oj vilket hemligt inlägg detta blev... Hmm. Kan inte hjälpa det.

Nu ska jag göra mig iordning!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Himla hemligt! Jag blir ju tokigt nyfiken! Skaffa en bil och brumma upp till mig tycker jag är en himla bra idé faktiskt... Pussen på kolabiten

2009-02-20 @ 17:17:55
URL: http://sesstess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0