Nästa utmaning

Ska tydligen berätta sju sanningar om mig... hmm

1. Är sjukligt rädd för spindlar.
Får panik om spindeln är större än halva min lillfingernagel :P. Och jag skyller allt detta på min kära mamma :)

2. Jag har planerat mitt bröllop så sjukt in i minsta detalj. Från hur vädret ska vara den dagen till hur inbjudningskorten ska se ut. Och fy på Minfin om han vill ändra en endaste sak (haha). Okej, han får väl säga sitt såklart men ändå. Min plan är den bästaste eftersom jag funderat på den sen jag var typ 4 år gammal. I tanken har jag redan löst alla problem

3. Jag älskar mina katter så pass mkt att jag ser dom som mina två barn. Skulle göra allt för mina barn :)

4. Jag önskar väldigt mkt att jag skulle tycka om räkor. För det finns inte mkt som är mer romantiskt än att äta räkor och dricka vin med sin älskling. Men det kan inte jag för räkor är lätt det äckligaste som finns. Näst efter blodpudding/korv kanske iofs..

5. Jag älskar kläder, massvis. Har sjukt mkt kläder. Tyvärr älskar jag dom inte på mig just nu. Men snart kanske igen :). Mest älskar jag jeans och kjolar. Tror jag har en 30 par jeans och nästan lika många kjolar.. Och jag älskar dom allihop. Har ett kärleksförhållande till alla mina jeans :D

6. Jag vill bo i ett hus. Som ligger precis vid havet. Huset måste ha en sådan fin garderob som Carrie har i SATC-filmen. Det måste även finnas ett badkar. Och en sådan trädgård (både vinter och vanlig) som typ ser ut som Pussis gjorde :)
Och ett skafferi som man kan gå in i :D
Har massa planer även för vårt framtida hus som ni märker. Det bästaste är att jag och Minfin har ungefär samma önskemål. Det är bra

7. Jag önskar att jag var tuffare än jag är. Typ att om jag bestämmer mig för något så ska jag hålla fast vid det. För jag mår bra då. Men när andra personer är inblandade blir det att jag är för snäll och mesig och vill deras bästa först. Det är dumt. Jag vill sluta slå knut på mig själv för att andra ska må bra och tycka om mig. För då tycker inte jag om mig.

Det var allt. Inga superhemliga sanningar kanske. Men ändå. Det kan man ju inte skriva här där alla läser det.. Det är sådana sanningar man snackar om sena nätter när man delar en baginbox vin. Eller vad säger du SessTess?

Jag utmanar inte så många här heller. Eller ja, jag utmanar alla som vill!
Men mest Johanna, Mija och Sessan. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhahah vad läskigt! Jag sa till fredrik senast IGÅR att jag MÅSTE ha en sån klädkammare som carrie får av mr big i SATC, annars vill inte jag bo i huset :) PUSS

2009-02-10 @ 19:25:13
Postat av: Mija

YEEEY! :) Jag har blivit utmanad! Jag måste fixa det ikväll. Hinner inte nu.. Tack tack :)

kram

2009-02-11 @ 12:19:54
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0