Sthlm

Idag ska vi åka till Stockholm. Ska träffa Minfins bror som flyttat upp dit och sen imorgon ska vi på AC/DC-konsert. Superskoj hoppas jag!
Första gången jag har sittplats på en konsert. Men det är ju iofs bra nu när det är superkallt. Behöver man inte köa :)
Ska även se dom i Göteborg i sommar. Då är det ståplats som gäller :)

Det jobbiga med denna helgen är att både jag och Minfin är sjukt förkylda. Orkar egentligen inte iväg. Men vad gör man?
Det enda praktiskta med att vara förkyld och gå på konsert är att mina öron är så svullna så jag hör inget. Tror knappt jag behöver öronproppar ;)

Nåja, nu ska jag äta frukost. Varit uppe ett tag men inte blivit hungrig än. Sen ska jag ringa syster. Och sen ska jag packa :)

Kommentarer
Postat av: Joan

Hoppas ni får trevligt :)

Och att ni hinner tillbaks till mötet på måndag ;)

2009-02-21 @ 12:57:05
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Sessan

Uff! Jag är avundsjuk!!! Ha nu riktigt kul i huvudstan! Pussen

2009-02-21 @ 19:13:15
URL: http://sesstess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0