Åh just ja!

Sa jag det om min garderob? Vet ni hur mycket jag rensade ut??
Ni kan aldrig gissa tror jag. En helt vanlig enkel garderob.

Åh vad ni är nyfikna!?

Kanske ska berätta då. Jag rensade ut två (!!) sopsäckar! Dessutom fick mamma en stor kasse med kläder hon ville ha och sen la jag typ underkläder i en kasse. Jag fattar inte hur mkt kläder jag fick plats med i den pyttegarderoben! Fast tilläggas ska att det nästan ekar i den nu :(
Tur för mig att jag har massa presentkort att göra av med och fylla garderoben med igen.. Hehe!
Kom även på att jag ska rensa bland mina jeans och garderoben i hallen där skjortor och klänningar hänger. Massa projekt jag startade nu!
För övrigt kanske jag ska säga att det är bara en av sopsäckarna jag ska göra av med. Den andra ska jag spara. Där hamnade kläder som NÄSTAN passar, helt oanvända skitsnygga kläder som MÅSTE passa i framtiden osv.
I den andra var det kläder jag inte tycker är fina längre eller som jag inte kommer tycka om sen i framtiden när dom väl passar igen :P
Eller storlek XS och 34 för tror aldrig jag blir så smal igen.
Så om du vill ha kläder den närmsta veckan får du komma hem till mig, sen lämnar jag dom till insamling eller något. Kastar kanske...

Nåja, nu ska vi iväg. Ajdöss hej!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Undrar om min förra kommentar försvann... Jag gav ett tips att man kan sälja lite grejer på tradera med, det är rätt så skoj och jag kan visa om du vill :) OCH VADDÅ FÖR RÅD?! Nu bliver jag nyfiken här! PUSS

2009-01-17 @ 14:24:42
Postat av: Thérèse

Men Emma! Inte snällt! Jag bor ju långt borta o kan inte komma o snoka i säcken innan du kastar allt! snyfta

2009-01-17 @ 19:24:11
URL: http://sesstess.blogspot.com
Postat av: Mija

Hehe ja, det var lite småförändringar va? ;)



Oj vad skönt att ha rensat ut så mycket. Måste va skönt med ekot ändå så man bara kan få fylla på med sådant som passar sen. Annars brukar det vara att man ser ett plagg och tänker att man ska ha de på sig dagen efter, sen passar det inte ens! Så besviken man blir. Därför är det skönt o veta att allt man har passar. :)

Jag har med jättemycket kläder i källaren, jag rensar men kastar aldrig! :S Borde nog rensa rejält igen.. heh

2009-01-19 @ 08:01:55
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Mija

Haha, man kan verkligen spara läääänge! För länge ibland. Jag har ju kläder kvar sen jag gick i sexan på mellanstadiet ;) Jättemycket ifrån högstadiet också! Galet! Borde rensa riktigt!



jaha, vad händer annars? Vad gör du nu och så?

2009-01-19 @ 12:37:22
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Mija

Nee usch jag vill inte heller ha magvisartröjor. Och de här nätlinnena? hahaha.. Jag ska verkligen kasta lite! Men så tycker man ändå att det är så synd.



vad är det för kurs du läser? men varför söker du jobb om du har sommarjobb och ska plugga sen?

vet du vilket universitet du ska plugga på? Eller har du sökt och så?



Jag får ringa runt till företag och sälja marknadsinformation och kartläggningar. Typ resultatet av marknadsundersökningar säljer jag vidare. Haha.. Svårt att förklara!

2009-01-19 @ 13:38:34
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Mija

Javisst var det på tiden att jag fick sälja :)



Smultronstigen 6 i Tollarp, men det är nog inte aktuellt för oss.



jaha, vad dumt att behöva söka jobb när man pluggar.. men aja.. behöver inte söka så aktivt iaf. Sen kan man ju söka jobb där man inte uppfyller kriterierna ;)



Kuul :) Då längtar du till April.. Hbg är ju underbart, hoppas det blir det! :)

2009-01-23 @ 08:26:21
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0