Bad day

Idag har varit en sådan dag då jag verkligen hatat  min sjukdom och vad den gör med min kropp.
Men mest av allt hatar jag att jag bara står och tittar på när det blir värre och värre hela tiden. Jag kan inte få mig själv till att behandla kroppen som jag vill. Må bra. Det hatar jag. Minsann.
Bara så alla vet.

Och jag kan inte sova heller. Trots att jag gick upp åtta. Men råkade somna i soffan i typ 10-15 min nu ikväll och det räckte tydligen. Skit också.

Se vad jag ska hitta på imorgon. Minfin har heldagar i skolan denna veckan, trist attan!

Nej, nu ska jag snurra vidare...

Kommentarer
Postat av: Joan

:(



Men imorgon blir det fest som fan, kuuuul ska det bli :D

2009-01-27 @ 13:06:37
URL: http://joanpann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0