Dåligt minne

Igårkväll kom jag på en superbra sak att blogga om, tänkte först skriva upp det för att komma ihåg men sen tänkte jag "äsch, det är ju världsbästa idéen så den glömmer jag aldrig". Tror ni jag kommer ihåg den idag? nej, precis.

Igår dog vår gran. Och nu strax ska jag ta bort alla julsaker. Skönt! Tycker att julen är över sisådär 1 januari och blir bara deprimerad av att se alla tomtar och annat efter det för det är så länge till nästa jul!
Sen vill jag ändra om i vardagsrummet. Och vi har bestämt oss för att köpa en Benno-cdhylla som passar till våra bokhyllor, eller ja troligtvis två? Får se. Sen ny tvbänk för jag har aldrig någonsin sett en sådan ful tvhylla som vi har nu :)
Fast den vi vill ha krävs nästan en platt-tv... Men det har vi verkligen inte råd med. Så får se om det går att ha vår tv sålänge ändå. För vi vill verkligen ha den. :D

Imorgon ska vi hem till familjen. Ska umgås lite. Först ska vi till eko för ett trevligt projekt och sen till möbeaffären för att kika på den fina möblerna och se hur mkt de egentligen kostar. Är ju rea där nu så tycker verkligen att våra möbler kan kosta typ 455 kr för det har vi presentkort på, haha!

Igår var vi hos svärföräldrarna. Minfin har varit sugen på äckliga räkmackor jättelänge nu och dom bjöd honom på det igår. Och dom var jättesnälla och hade köpt världens bästa majskolvar till mig. Jag kan nog helt klart leva på det resten av mitt liv. Troligtvis hade jag nog iofs inte levt så länge om jag bara skulle leva på det..... Nåväl nåväl. Det var en trevlig dag iaf. Vi bakade supergott bröd också :)

All snö har regnat bort nu, det är elakt!

Jag börjar bli en Facebooknörd för övrigt, ajajaj. Inte bra. Jag som inte ens skulle skaffa det.... haha! Nåja, får hålla mitt andra löfte istället om att aldrig någonsin spela WoW.....

Jag orkar nog inte blogga mer och som vanligt har jag inga fina foton. Men ändå!

Hejsvejshejdå!

Kommentarer
Postat av: Mija

haha mimmi pigg.. ja när du säger det så ;) haha..



Går det bra med svärisarna?

2009-01-09 @ 17:29:40
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Thérèse

Hehe. Välkommen till Facebook-världen. :) Känn dig som hemma. Jag bloggar som attan, så egentligen är det rättvist. Du har blivit en Facebooknörd o jag en bloggnörd.

Pussokram

2009-01-09 @ 17:41:17
URL: http://sesstess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0