galet

Jag är alldeles för kass för sådana här saker som bloggar.
Kolla bara mina gamla dagböcker som jag skrev i när jag var yngre. Ungefär 98% av alla gånger glömde jag skriva färdigt. Fick alltid avsluta i efterhand. Ibland tom mitt i en mening. Det är med att skriva blogg/dagbok verkar helt enkelt inte vara min grej :P

Idag gick jag upp alldeles för tidigt. Redan kl 8, hoppas det var värt mödan iaf! Men det får vi ju se i slutet av februari..
Sen efter jag kom hem har jag väl inte gjort lika mkt som jag borde. Men jag har ätit, suttit här.. Och viktigast, fått en dos av Sessan också. Det är viktigast att få varje dag :)
Om en timme ska jag över till syster och fika. Sen ska jag möta minfin vid 17 när han slutat skolan. Får man en promenad idag också.
Sen ska jag bannemig dammsuga!

Så nu ska jag väl städa och plocka iordning så jag kan dammsuga sen!

Kommentarer
Postat av: Thérèse

Sötnos! Men det är viktigt att få sin dagliga dos av underbara Em säger jag med! Viktigast av allt! =)

2009-01-26 @ 15:58:46
URL: http://sesstess.blogspot.com
Postat av: Hannah

hEHEH JAG Är och var precis lika dålig på att skriva dagbok. därför är jag så glad i min blogg för den är som min dagbok ändå liksom. ett och ett halvt år snart! och typ en uppdatering per dag, så det är ju så gott som en dagbok :) och jaa du borde uppdatera mera ;) men jag är glad att du bloggar över huvud taget! PUSS

2009-01-27 @ 09:34:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0