Godmorgon

Idag känner jag mig oerhört pigg faktiskt. Det är skönt!
Men har tusen projekt att fixa så humöret sjunker kanske :P
När jag bloggat färdigt är det dags för frukost. Sen ska jag ta tag i städningen. Behöver ta upp mina jullådor till vinden, faktiskt. Men dom är så tunga så får se om jag klarar det. Det är ju faktiskt tre våningar man ska ta sig upp.
Sen ska jag dammsuga klart eftersom det blev avbrutet sist. Sen måste jag ta tag i toan. Och kanske gå ner och kasta kläderna.... Massa projekt som jag borde fixat för längesen men varit för trött för att fixa. Inte bra. Måste hitta lite energi!

Sen i eftermiddag kommer mormor och morfar hit på fika. Trevligt :)
När dom gått är det dags att packa väskan och sen vänta på Joan. Vi ska ta oss till Kristin på förfest och sen är det kåren. :D
Just ja, måste stryka adams skjorta också... Hoppas jag kommer ihåg?

Dio skäller som en galning på alla fåglarna här. Det låter rätt roligt. Speciellt eftersom han är lite stum så det bara kommer harklingar/hostningar från honom..
Hans mammagris-period är tyvärr slut nu. Nu är det bara pappa som gäller igen. Tur jag har Elliot som har mig som favorit. Det är så mysigt att sova ihop med honom!


Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Wiee jag längtar till ikväll :) jag har inte så möet att göra, bara duscha och handla juice till mina groggar ;D vi ses ikväll! PUUSSS

2009-01-28 @ 11:38:01
URL: http://hannahelais.blogg.se/
Postat av: Sessan

Men men! Vad har jag nu missat???!!! Är det mitt elände till ex eller ngn annan vi brukar prata om eller vad 17 är det som har hänt nu??????? Tell meeee! Förresten, min dator är paj... Sk aförsöka få tummen ur o fixa den i helgen.. Få se om datanördarna har lärt mig eller inte... Puss puss

2009-01-28 @ 22:50:09
URL: http://sesstess.blogspot.com
Postat av: Mija

Ah då hade du fullt upp igår! Jag som försökte nå dig som en galning! Försöker igen då! :)

Kram

2009-01-29 @ 10:20:42
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Carina & Kennie

Lookie, lookie! ;-)

2009-02-02 @ 15:51:08
URL: http://carnekstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0