Mys

Vet inte vad det är med mina katter nuförtiden. Elliot jamar konstant, oerhört ynkliga jam och han följer efter mig var jag än går så jag snubblar fjortontusen ggr på honom. Vet inte vad det är med honom.
Dio har blivit en mammagris dessutom. Han har alltid haft pappa som favorit. Men igår tex gjorde han något som han inte gjort sen han var nyinflyttad
Han låg i mitt knä. Hur länge som helst. Och framför allt hur mysigt som helst!
Är det någon som vet vad det är för fel på dom?

Om en timme ska jag ta mig ut till högskolan, vi har möte. Första gången iår. Och jag har äntligen varit duktig och skrivit de andra protokollen :P

Min röst skrämmer mig. Jag visste inte jag kunde sjunga så höga toner. (Sitter här och sjunger i min ensamhet). Att inte jag blev sångerska eller kanske jobba på en freakshow med att sjunga sönder glas?
Fina framtidsplaner.

Jag ska faktiskt starta ett stort projekt nu. Rensa i min garderob... Har ju kvar alla kläder som passade mig för 30 kilo sen. Har inte gett upp hoppet än så att säga.. haha. Men nu är det platsbrist och kaos där. Så ska rensa. De kläder som inte passar ska ju väck såklart men jag har inte hjärta och kasta alla. För innerst inne lever jag fortfarande på hoppet. Speciellt nu när jag ska börja simma :D
Någon som vill hålla mig sällskap?!

Nåja, nu ska jag ge upp detta inlägg..

Kommentarer
Postat av: Mija

Jag kanske kan ta över lite kläder :) Jag har ju trots allt gått upp lite grann! Tror du hade en storlek större än mig på den tiden :) Fast det är klart jag kan ha gått över din size då! Jag tycker att jag bara "växer och växer". Läskigt. Och jag har inget annat att skylla på än choklad!! :S



Mysigt med kis! Tyra har med fnatt och går omkring och skriker. Särskilt på nätterna så skriker hon hela tiden. Jättejobbigt! Och hon är ju ändå kastrerad!!



Ah klart du har lite vänner att bjuda :) Du får bjuda din mammas vänner också ;) Och alla andra du kan komma på som kan handla så du kan tjäna lite på det :))

2009-01-13 @ 22:15:19
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Carina B

Det är mars månad snart. Katter brukar bli lite konstiga då!!!!!

2009-01-14 @ 07:16:19
Postat av: Thérèse

Men Emma! Ska du slänga en massa kläder???? Är du inte klok?! Packa ner ett gäng och frakta upp dem till mig! :D Jag vet en himla snygg grön klänning som du inte vill ha...

2009-01-14 @ 18:45:00
URL: http://sesstess.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fick du mitt sms idag? Om imorgon alltså? Fick inget svar nämligen..

2009-01-14 @ 19:12:35
Postat av: Mija

Snällt.. :) Vad kul!



Har jag inte kommenterat detta inlägget innan? Hmm.. Fick verkligen det för mig.



:)

2009-01-15 @ 14:59:37
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Therese

Gud vilken underbar myskorv :)

2009-02-23 @ 12:51:40
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0