oj vad bra

Malin är dum! Hon lurar mig till att vara uppe. Tänkte gått och lagt mig för en timme sen men nu sitter vi och snackar på msn istället.. Haha
Nåja, det är skoj! Men Minfin kanske tjurar lite...

Var hos Emil och Ewa innan ikväll och snackade strunt. När vi kom hem såg vi two and half men och Minfin blandade supergod drink till mig som jag smuttade på :)

Har hittat vänner på nätet som jag sedan länge tappat. Det var roligt att hitta dom igen. Se hur långvarig kontakten blir denna gången :P

nej, det är ju en dag imorgon också...

Kommentarer
Postat av: Thérèse

Men du faller under en helt annan kategori! Du är ju Em. Min Em! Glad o ett lyckopiller för mig ju! :)

2009-01-10 @ 04:01:28
URL: http://sesstess.blogspot.com
Postat av: Mija

Skönt att det går bra nu iaf :)



Ah, har du hittat de gamla vännerna på facebook eller? Jag har inte orkat engagera mig i det. Blev med för att kunna snoka på en person. :)

2009-01-10 @ 11:03:12
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0