Väla

Igår var jag och syster på Väla. Det var jätteskoj! Jag köpte världens finaste klänning! Och ett par jeans och två bh:ar. :)
Sen gick vi på IKEA, det var det snabbaste någonsin. Typ 20 min sen var vi färdiga. Helt sjukt! Jag hade ändå presentkort där, men nej då. Jag ville inget ha!
När jag kom hem var jag helt död. Pinsamt nog ska jag erkänna att jag nog somnade halv nio igår!! ÄNDÅ sov jag till strax innan tolv. Det måste vara något fel på mig?

Jag har fortfarande inte orkat ta bilder på mina julklappar. Usch vad jobbigt! Jag tycker vi gör såhär, vill du se får du komma hit! :D

Imorgon kommer mormor och morfar hit, morfar fyller år imorgon så ska bjuda på fika och ge lite presenter. :)
Sen ska vi ha KING-möte också, hoppas det går snabbt..
Och jag får inte glömma att ringa läkaren imorgon...!

Nej nu ska jag duscha, sen över till grannarna och fika!

Kommentarer
Postat av: Thérèse

Ville du inte ha något på Ikea???? Är du inte frisk???????

2009-01-06 @ 18:48:37
URL: http://sesstess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0