100

Jag uppdaterar ju så himla ofta att detta blir mitt 100:de inlägg. (ja, men jag blir inte bättre än såhär på att uppdatera, sluta klaga! ;) )

Det har ju hänt endel sådära.
Idag ska jag överraska med att ha bilder till storyn. Spännande va? :D

Lördagen (den elfte) var det Tivolirock. Och där befann vi oss såklart. VI är alltså mestadels jag och Hannah. Men även Adam och Fredrik :)

Jag och Hannah stack dit vid tre för man måste ju se Markus Krunegård. Det var faktiskt en förvånansvärt bra konsert. Jag har bara hört Vampyr-låten och hade inga höga förväntningar. Även om jag gillar den låten förstås... Efter detta satte vi oss vid den stora scenen på en filt och drack lite öl. Vi väntade på Maia Hirasawa. Hon var riktigt bra! Så nu har jag ännu en artist jag måste lyssna massa på! Efter detta var det lite häng med grabbarna. Träffade FS-Benny och lite sådära. Trevligt hade vi! (Såg några gamla klasskompisar som inte alls kände igen mig. Känner mig lika dum varje gång. Hatar min sjukdom för detta :P )
Såg lite på A camp och efter det gick vi på stan. Käkade lite och så. Sen begav jag och Adam oss hemåt. Jag för att jag sjulle upp kl 6 och Adam pga av alkohol :)

Vi var ju i Västerås söndag till tisdag och hälsade på syster och Arian.
Körde tidigt söndagmorgon och var framme typ 7 timmar senare eller så.
Hälsade på Linnea och Arian på sjukhuset. Eftersom han haft gulsot och infektion var vi på en läskig avdelning första dagen. Man var tvungen att tvätta sig med spritrengöringsgrejs som inte luktade gott och massa grejer.

Vi var där ett par timmar och Arian var så schysst så han sov heeeela tiden. Lite tråkigt ;). Linnea och Arian fick massa presenter av oss, resten av släkten och vänner.
När vi hälsat på lagom mycket körde vi till Virsbo. Där bor favorit-Nette, Jocke och söta lillasyster Jasmin! Dom hade gjort jättegod mat som vi mumsade på och resten av kvällen satt vi och snackade massa. Det var kanonroligt faktiskt!
Dagen efter åkte vi in till Västerås centrum och gick omkring lite. Jag hittade tusen miljarder saker jag ville köpa men vågade inte :P. Sen åt vi på restaurang.. Efter detta begav vi oss till sjukhuset igen. Nu hade syster och Arian fått flytta till vanliga bb-avdelningen för lillpojken var frisk :)
Denna dagen var han lite vaken och det var trevligt. Han log mest hela tiden och gillade att bli buren av alla :).

Men såklart när syster och mamma försvann lite snabbt på ett möte blev han superduperhungrig och skrek massa. Vad sjutton skulle jag göra då liksom? Han fick snällt vänta tills syster kom tillbaka och kunde ordna mat till honom..
På eftermiddagen begav vi oss till Köping. Min käre far och hans fru bor där. Vi fick jättegod mat där också som Irma lagat. Efter ett par timmars prat osv begav vi oss till affären och köpte massa gott. Sen begav vi oss till Virsbo igen för att tillbringa sista kvällen där. Tyvärr utan familjen Nette. Kände konstigt att vara där utan dom!
Tisdagen åkte vi upp till sjukhuset en sista gång.
Arian var vaken till och från. Väldigt snäll bebis det dära!

Här har han iaf somnat i min famn. Sådana här saker gör att man mycket väl kan tänka sig att skaffa barn :D
Vid elva begav vi oss mot underbara Skåne igen! Stannade såklart i Gränna och köpte tusen polkagrisar också. Väldigt viktigt :D


Igår var vi på Metallica-konsert men Adam har mobilen med fotona med sig till jobbet så jag lägger in dom sen :P
Tillsammans med AC/DC-bilderna kanske.... Ja ja ja.
Nu har jag varit lite duktig!


Såg ett greys anatomy-avsnitt innan som var jättehemskt. Jag är så känslig så nu har jag varit smådeppig hela eftermiddagen pga detta. Och det blir ju inte bättre av all depp-musik jag lyssnar på. Hopplöst!
Haha

Nu ska jag bli odeppig!

Kommentarer
Postat av: Hannah

WEOHOO! Grejt inlägg, kör nu ett par till såna idag och så fortsätt så ;) Såååå söt arian är! BÄÄÄBIIIIS! :D Och tack för polkagrisen igen, så jäääävla god och precis sådär så man kan böja den (= ska äta resten ikväll hähä puss!

2009-07-22 @ 14:55:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0