Akut

Idag har jag inga fina bilder tyvärr :)

Igår ringde både mamma och Nette. Verkar som om jag och mamma beger oss till Västerås nästa vecka för ett stort och viktigt möte. Läskigt. Men bra. Vill ju veta hur allt ska gå.
Hoppas bara det inte blir på tisdag för då ska vi på bio! Haha.
Nej, klart mötet är viktigare. Men har en enda sak planerad nästa vecka och det kommer säkert bli den dagen vi åker.

Vi skulle egentligen till Helsingborg igår. Men blev inget med det då varken jag eller Adam kände oss pigga och glada. Tråkigt men tyvärr är det så ibland. Har blivit för mycket i mitt liv tycker jag just nu. Behöver pausa och vara hemma. Komma ikapp i lägenheten liksom.

Nåja, nu ska jag få Adam till att följa med och handla. Vi har inte handlat på tusen år så har inget hemma.
Tyvärr är frysen proppfull med blåbär och hamburgare så blir inte så mkt middagsmat man kan handla hem. Det får inte plats!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0