Så tråkigt

Det är trist att vara ensam hemma. Väldigt trist.
Egentligen kan jag roa mig med att städa, för det behövs. Men kan liksom inte få mig själv till att göra något så tråkigt! Så jag sitter här istället... Och gör absolut ingenting. Mycket bättre... Hmm!

Om en två timmar ska jag bege mig till min favoritHannah och Fredrik. Det ska bli skoj ikväll hoppas jag!
det tristaste som det ser ut just nu är att jag ska gå bort dit och det slutar ju aldrig att regna! Hoppas jag inte får skoskav av gummistövlarna jag planerat att ha. Tror inte mina sandaler är okej i detta väder.

Jag känner mig nervös och det kittlas i magen. Men jag vet inte varför. Märkligt.

På söndag åker vi till syster... :D

Nej, nu ska jag iaf städa i två minuter!

Kommentarer
Postat av: Färjan-Ruth

Ha en underbar sommar! Kram. Färjan-Ruth

2009-07-19 @ 18:04:27
URL: http://boatpastor.wordpress.com
Postat av: Hannah

Hehehheheheh jag råkade skriva emma igen istället för fredrik ;D Puss

2009-07-21 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0