jaja

jag vet, jag ska blogga.
Har ett inlägg jag håller på med.. Ska färda, snart.
Sen måste jag berätta om Göteborg... Snart!

Men inte nu. Nu håller jag egentligen på att sminka mig (!!) och klä mig osv för Adam slutar alldeles strax och då ska vi äntligen gå på stan :D
Just ja, på tal om det måste jag kolla vår bank....

Har fått två paket nu och ska hämta lite grejer i kiosken snart. Spännande!

Jag ska försöka skriva ikväll, försöka!

Saknar redan syster och Molnet... Haha. Skjutsade dom till tåget igår... Och får träffa dom om ungefär tusen år igen :P

Nu ska jag sminka färdigt, fixa håret, klä mig lite och sådära.. Tror inte det är så fint med ett halvsminkat ansikte, konstigt hår och pyjamas på stan :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Haha, det hade väl varit gulligt:) Halvfärdig och sedan ut på stan:)



Så ser vi på landet alltid ut...



Kram

2009-06-26 @ 00:33:08
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: Therese

Tycker du är lagom bra på att blogga nu för tiden... T.o.m. jag är bättre ju. :P Puss

2009-06-28 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0