Grattis!

Min allra finaste älskling fyller jättegammal idag!
Jag tycker det iaf, för jag är ju såå mkt yngre. :D
Han fick frukost på sängen och ett litet paket idag. (en film) och sedan efter att han varit i skolan heeela dagen så fick han middag. Supergod (om jag får säga det själv) chiliconcarne och sedan en chokladbollstårta till efterrätt :D.
Jag måste vara världens bästa flickvän.
Till helgen åker vi till Helsingborg där vi ska sova på hotell och bara njuta av varandras sällskap. Ska bli himla mysigt.
Tur syster kan ta hand om barnen :)
Snart kommer det lite folk hem till oss och senare ikväll ska vi bege oss till kåren. Hoppas minfin får en lika minnesvärd födelsedag på kåren som jag fick förra året *vissla*

Älskar dig :)

Nu är det kanske dags att göra sig iordning. Kommer nog några nu vid sju :D

Hajsvajs!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hihi vvilken fin bild :D åh vad jag är glad i dig! så mysigt att vi har träffast :) och adam fick man ju på köpet och mickan med :) härligt härligt! ha det bra i helsingborg! pusspuss

2009-03-12 @ 11:36:55
Postat av: Sessan

Men jisses har han inte tagit bort den där tyska porrskådis-mustachen än?! Hoppas ni hade trevligt! =) Puss puss

2009-03-13 @ 16:53:29
URL: http://sesstess.blogspot.com
Postat av: Hannah

Jää emma ralle is tha shiet :) jag har massa såna roliga namn i min mobil. du förstår, jag går inte efter efternamn utan efter attribut. du hade ralle massa gånger när jag lärde känna dig så därför heter du det och det gör adam med :) och fredrik heter fortfarande fredrik t-kila :D puss

2009-03-16 @ 16:15:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0