ojoj, tack!?

Min syster ringde innan ikväll och frågade om jag och Minfin ville bli gudföräldrar!! Så tufft tycker jag!
Det läskiga är att vi ska stå framme i kyrkan på dopet. En miljard människor som ska titta på hur man håller en galen skrikande bebis. Läskigt :D
Undrar om man får supa honom full så han sover lugnt och fint...  Är det okej syster!?
Han blir säkert ett kolikbarn som du och måste gallskrika just då liksom.
Nåväl, inget man kan fundera på nu.

Och andra syster, det verkar inte bli någon shopping efter den ultimata herrmiddagklänningen för den hittade jag idag på Gina Tricot (älskar den affären, varför har vi inte den här i stan!?) Beställde den lite snabbt och väntas få hem den om några dagar. Hoppas den passar... Om inte annat så deffar vi nu. Det går bra!

Idag har varit en väldigt upptagen dag och det kommer imorgon med vara. Och hela nästa vecka och veckan efter det. Och veckan efter det. Sen är det bara lite upptaget. Tror jag. Men det är skoj saker. Så det gör inget.
Borde dock på allvar ta tag i mitt pluggande till högskoleprovet. Fy mig!

Nåja, nu ska det gosas lite innan finaste behöver sova.
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0