hemskt

Jag uppdaterar ju så sjukt ofta nuförtiden! :P
Jag kan inte sova iaf. Och Adam sover så jag fick inte ligga och prata med honom. Då blev han lite bitter. Så jag satte mig här men inget roligt mitt i natten. Har kollat bloglovin redan och facebookat. NUDÅ?
Funderar lite på Greys anatomy. Men det är så långa avsnitt. Pallar ju inte vara uppe till tre!

Har iaf haft en rolig kväll! Tack alla :)
Även om vi inte direkt var på kåren. Förutom för att hämta våra förbeställda hamburgare, hehe.

Nej, jag pallar inte ens skriva mer.

Adjeu

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vi lullade runt lite hemma med, snacakde en massa strunt. det är så mysigt :) vilken tur att du fick upp cykelN, kom på det precis när jag skulle somna! :D puss

2009-05-21 @ 13:37:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0