Ikea, bränna och lite allt

Idag har jag, Hannah och Fredrik varit på IKEA! Jag älskar att vara på IKEA :D
Handlade faktiskt för väldigt lite. Ett ljusfat, flädersaft, duschtvål, pyntdoftblomgrejs och en jättefin glasburk :D
Hade presentkort så slapp betala. Hihi.
Men redan längtar jag tills jag och min finaste ska dit om ca en månad. När vi fått tillbaka på skatten blir det iaf. Vi ska köpa köksstolar då två av våra har gått sönder (jättebra. Första efter ett år och andra efter två år). Eventuellt ska vi lyxa till det och köpa ett nytt köksbord. Men det får vi se!
För jag har nämligen ÄNTLIGEN fått besked från alfa-kassan och jag fåååår pengar! Mellan 20 november och 6 april ska jag få retroaktivt för. Vi kommer bli riiiiiika! Eller ja, nej. Men typ!

Det var jättetrevligt i Valje i helgen. Speciellt Minfin när han var en galning i rullstol, vårt punschspel, Emils logiska tänkande och massa annat. Det var en kanontrevlig dag iaf!
Dock brände jag mig som attan dagen efter!
Snyggt attan! Är fortfarande röd på armarna och ryggen. Lite näsan också.. Och jag har sjuka solplitor eller vad fasen det heter! Kliar gör dom iaf!

Är sugen på att ta mig till puben imorgon men får se. Inget jag vill göra själv direkt :)
Ska fixa med vinet också. Det är färdigt!

I helgen ska jag vara i Bromölla. Ska passa lillebror. Mamma och Kennie ska ha det mys i Ystad.
Jag, Minfin, syster och Molnet ska  vara där iaf. Blir nog roligt. Ska grilla och lite så. Äta tacos fredagkväll också. Har hört att det är marknad också. Vill ha marknadsgodis. Haha. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute också lite. Kanske spela kubb eller något. Får se får se.

Jag har blivit besatt. Haha!

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Tihi jaa ikea var reuuuuligt! och grattis till pengarna wieee! :D

2009-05-20 @ 10:59:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0