Jag borde

egentligen inte sitta här. Jag borde städa. Eller iaf något. Men vädret är tråkigt och jag vill inget göra. Jag är kaffesugen som tusan men har änsålänge inte lärt mig att dricka kaffe själv och tyvärr är ju ingen annan hemma som vill dricka kaffe med mig! Möjligtvis min mamma men hon bor lite onödigt långt bort :)
Jag var iaf duktig innan idag och var på arbetsförmedlingen och sen fick jag mina betyg kopierade och påskrivna så nu kan jag skicka in dom. Jag vill veta nuuuu om jag kommer in eller inte på min utbildning. Åhh

Igår var en kanontrevlig dag. Var borta i Karlshamn hos mormor och moster. Moster hade flyttat så spanade in hennes fina lägenhet och sedan hjälpte vi henne att bygga ihop lite möbler. Något jag tycker är jätteroligt :D
Gosade med mosters tre hundar också. Så himla söta. Speciellt den lille som tyckte om att bli buren :)

Fick lite saknadskänslor nu. Måste komma ihåg att fråga minfin om det dära när han nu väl kommer hem ikväll..

Ska försöka ta tag i mitt liv nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0