Lånade denna lite

Ja, jag har alldeles för mkt fritid!

1. Hur gammal är du om fem år? 28!
2.Vem var den sista du träffade? Minfin och Alex. Jag träffar dom dock fortfarande :)
3. Hur lång är du? 168,5cm. Jepp, den dära ½ cm är väldigt viktig!
4. Vilken var den senaste film du sett? Soulmen tror jag den hette. Rätt skoj film.
5. Vem ringde du senast? Minfin.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Gottegris! Jag vill med ha. Skrivet till Minfin
7. Vad är helgens planer? Lördag ska vi till valje och umgås med resten av FSMD-gänget. Nästan hela. Roligt!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Har sjuk telefonskräck så sms är bra!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Båda är gifta men inte med varandra
10. När såg du senast din mamma? I måndags :D
11. Vilken ögonfärg har du? Sjukt varierande. Blå,gröna, grå. Har alltid ett brunt streck i ena ögat iaf.
12. När vaknade du idag? Först 8 sen 9 och sen till slut halv elva :)
13. Har du någon gång hittat en katt? Har hittat massvis med katter.  :)
14. Vilken är din favoritplats? Hemma hos mig :). Eller möjligtvis Karlshamn, älskar Karlshamn :D.
15. Vilken plats föredrar du minst? Finns en stad jag avskyr massvis. Men tänker inte skriva här. :)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? När jag är jättegammal? Då bor jag o minfin i ett fint stort hus, vi är superrika och har ett par ungar. :)
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar (tack mamma!)
18. Vem fick dig att skratta senast? Min mamma :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kanske? Finns det en åldergräns? Så nu när jag äger sjukt många är det brottsligt?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Precis så
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3. En är min, en är minfins och en är Elliots (min stora kise)
23. Hur många landskap har du bott i? Har bara bott i Skåne heeeeela mitt liv :)
24. Har du någon gång spytt på någon?? Kanske när jag var liten. Men inte sådär vad jag minns.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Älskar alla mina skooor men det är sjukt mysigt att gå barfota.
26. Är du social? Mjoråsåatt...
27. Vilken är din favoritglass? Ottoglass eller Ben&Jerry
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en ny bil. Sen spara på ett lämpligt vis. Skänka lite till familjen förstås.
29. Tycker du om kinamat? Nej, jag älskar kinamat!
30. Tycker du om kaffe? Jag är inte vaken utan kaffe :)
31. Vad dricker du till frukost? fFrukost?
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster sida :). Eller ja, i mitten?
33. Kan du spela poker? Jo, jag har blivit riiiik på poker :D
34. Tycker du om att mysa? Mysa är det bästaste!
35. Är du en beroendemänniska? Jag tror minsann det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Mmm, ett par stycken faktiskt. Dumma dom, det är miiiin dag!
37. Vill du ha barn? Gärna, men inte just nu?
38. Kan du några andra språk än svenska? Typ engelska...
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, bara nästan.
40. Föredrar du havet eller en pool? Självklart är havet bästaste!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Klänningar och skoooor
42. Äger du dyra smycken? Vad räknas som dyrt? Men jo, jag har smycken som kostat ett par tusen.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nejtackdu!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe. :)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Krille skulle jag tro. (hejhejnym!)
46. Välj ett ärr på din kropp? Vänster pekfinger. Farligt med träslöjd! Men det blev en fin skål till slut.
47. Vad har du för ringsignal? Iron Maiden-låt. Förutom när Minfin ringer då jag har VÅR låt!
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Mmm, har ett par lådor på vinden hos mamma.
49. Flirtar du mycket? Tror inte det.
50. Vart togs din profilbild? Strandängen
51. Kan du byta olja på bilen? Jajemen!
52. Har du fått fortkörningsböter? Jo, en gång. Precis i början när jag inte var så smart :)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Harry Potter-bok.
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nixpix
56. Dansar du i bilen? Min stereo funkar igen så ja :)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Oj, radio? Minns inte.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?Inköpslista skrev jag nog lite sist.
59. När var du i kyrkan senast? När jag tog studenten 2005?
60. Är du nöjd med din kropp? Oj, nej.
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Nej, jag är inte gift. Men jag ska gifta mig med Minfin
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Hannah, Sessan o Micka :)
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Umgås bara med roliga vänner.
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Min mamma läser min blogg?
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Jag har redan hittat honom?


Oj, nu var jag duktig.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww! Sötaste Em! Saknar dig massor! Kul lista och nej du verkar inte ha så mkt till liv.... Pöss!

2009-05-14 @ 15:12:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0