öhl

Minfin och gänget håller på att brygga öl typ heeeela dagen. Alla kom vid åtta, hur schysst är det mot mig? Jag ska inte ens vara med men inte kan man sova när massa killar kommer inramlandes vid denna hemska tid :)
Och dom lär väl stanna tills sent ikväll. Hoppas allt blir färdigt idag. Och hoppas grytan hittas också!

Alldeles strax ska jag bege mig mot bromölla för att träffa min käraste morbror. Och vara hemma hos mamma med syster. Inte för att mamma och dom är hemma, men ändå. Vi ska laga lite mat och när syster pluggar ska jag till morbror. Ska bli skoj!
Sen ska vi väl umgås lite med mamma när dom kommer hem. Efter det är det att bege sig hem då Hannah är hos mig :D

Vi ska fixa med vårt vin idag. Om det går. Alla tunnor och spannar är ju upptagna med öl. Men kanske kanske. VI håller på att brygga 22 liter vin som iaf jag ska ha med mig till Sweden rock. Jag längtar sjukt mkt tills dess.

Hoppas på ett minst lika bra år som förra året då det var det bästa sweden rock hittills. Troligtvis för att det var första året vi faktiskt campade på stället. Det blir en helt annan upplevelse!
Älskar vårt FSMD-camp. Alternativt Ralle-camp :D. Vi kommer nog bli sjukt seriösa iår med tröjor med vårt tryck, flagga och allt möjligt. Vi har ju redan våra jättefina mugghållare som FS-Benny gjort åt oss :D
Detta året blir nog iofs rätt tufft för tors-lör är det förspel. "Lugnt" på söndagen och sedan måndag till söndag är det sweden rock :D. Blir ju 10 dagar som kroppen kommer ta stryk av. Ska bli spännande och se hur sjutton man ska överleva :D

Nejmensåattdetärjuendagimorgonockså...


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hihi wiee vad kul det var att göra vin igår, fast saaaatan vad jag är trööööött! Fast jag jobber bara lite över en timme till :) Tack så myckeet för igår förresten, och du bara så du vet så har jag apsilut inte glömt att du ska få en födelsedagspresent, men jag letar frenetiskt efter den rätta ;) PUss!

2009-05-03 @ 14:06:20
Postat av: Mangokid

Minfin på fyllan kommre bli var är din muffin? xD

2009-05-05 @ 12:40:38
URL: http://mangokid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0