soool

Vad fasen, detta vädret ska ju vara nästa vecka när vi ska till Sweden Rock. Hallå eller!?
Jag längtar dit så himla mkt. Tur att det bara är 5 dagar kvar tills vi sticker!
Kommer dock sakna mina barn. Vara utan dom en heeel vecka!
Sen måndagen efter srf har vi årsdag. Fyra år iår. Tjoo!

Om en stund sådär ska jag bege mig ut på farligt område. Ska hälsa på Johanna är det tänkt. Det var nog en tusen år sedan vi sågs. Hur längesen som helst iaf. Lite skrämsligt. Från att träffas varje dag till två ggr om året eller något. Fastän det inte är allt för många mil emellan oss.
Det är knäppt att tänka på, hur många vänner som jag bara tappar hela tiden. Umgås inte direkt med någon som jag gått i skolan med. Folk bara försvinner. Eller jag försvinner kanske också. Men ändå.
Det är lite sorgligt att tänka på iaf. För när jag väl träffar dom igen har vi ju roligt.
Fast klart jag vill ha mina nya vänner också. Men kan man inte umgås med alla? Måste man låta bli att träffa några när det kommer nya?
Nåväl..

Förspel imorgon. Skoj hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: hANNAH

KJAG VILL HA FÖRSPEL NUUUUUU! jag vill inte jobba nu, jag vill inte vill inte vill inteeeeee! men men pengar behövs la men jag vill fixa med förspelet som alla andra i kommiteén gör nu. suck och pust. hoppas du hade roltigt hos din kompis! puss

2009-05-27 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0