Stångad av ett formbröd

Hade lite folk hemma i fredags. Hade himlans trevligt faktiskt! Först var vi bara ett gäng tjejer. Vi lyssnade på lite backstreet boys, smurfhits och andra gamla godingar men sen kom killarna och förstörde. Men det var roligt då också iofs :)
Var i säng runt halv tre tror jag.
I lördags stack vi först till valje och lämnade 75 liter öl. Umgicks och lite så. Sen begav vi oss till mina föräldrar. Bytte däck på bilen, fixade stereon och bakluckan. Familjen bjöd på goda mackor. Umgicks lite där med. Sen stack vi hem och bytte om. Över till syster och Molnet och tog en liten drink. Sen gick vi in till stan och Rose garden. Åt deras mongoliska buffé. Så jäkla god! När vi suttit där 1½ timme eller så gick vi hem till syster och molnet igen och såg en bra film. Sen var jag sjukt trött och vi gick hem och la oss.
Igår var en lugn dag. Tvättade, bakade bröd och hade familjen över på fika :)

Nåja, nu måste jag krångla med försäkringskassan....

Kommentarer
Postat av: Joan

Hahahah JUST DET! Stångad av ett formbröd hahahahah! Hade nästan glömt ;D



Tack för i fredags, det var sjukt trevligt :)

2009-05-11 @ 11:21:09
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Vilja

God Middag! Hoppas du fått en fin start på den nya veckan ^^

2009-05-11 @ 11:37:10
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0