Staun

Ska alldeles strax göra stan osäker med Micka. :)
Jag ska först till ams och få papper påskrivna och sedan till forex för att sätta in våra spargris-pengar :D.. Vi ska ha dom till SRF så vi får mat den veckan också.
Efter det ska vi ta en fika och snacka lite strunt. Mysigt :)

Änsålänge idag har jag inte gjort ett skit. Har känt mig nästan ledsen och hängig och inte alls velat göra något. Har bara legat under täcket och läst en bok o lyssnat iPod.
Men efter stan är det dags. Ska damma, vika tvätt och torka golv. Adam ska dammsuga, diska och städa toan :)
Det ser som vanligt ut som komohjälpmigodö i vår lägenhet. Önskar jag var lika bra som mamma på att städa. Haha

Jag längtar sjukt mkt till srf nu. Hoppas på kanonväder och minst lika roligt som sist!
Har äntligen tappat vinet som jag ska ha med. En 5-liters dunk :D. Tar för säkerhets skull med mig ett flak cider också.... Ska ju vara där måndag till söndag!

Nåja, göra sig iordning var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0