fika

har precis druckit en kopp kaffe.
Misstänker att det kommer bli ett par till under dagen. Ska åka runt och fika idag tror jag.
Ska se hur Johanna bor nuförtiden. Om jag hittar dit.... Lite skeptisk.
Sen innan dess ska jag iofs till mammsen, vi spelade aldrig rummy sist så nu måste jag dit och göra det ;)
Ikväll är det matlagningsgruppsträffen. Ska bli spännande och se ifall dom kom ihåg vad jag fick äta och inte :P
Det är något jag måste berätta om sen, min nya matgrej jag har för mig. Men inte nu.
Detta var inte så roligt.
Men jag orkar inte hitta bilder. Eller skriva på roligare vis. Men ändå.
Det spelar inte så stor roll för jag har inte en miljard läsare iallafall :)

Hajhaj!

Kommentarer
Postat av: Mamma och "Pappa"

Jag kollar in till dej iallafall.. nästan varje dag, faktiskt......

Puss och Kram mamma

2009-10-07 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0