Lite trött

Bara för att jag skulle upp tidigt idag kunde jag inte somna igår. Men det struntar ju klockan i så den ringde 6.30 iallafall. Fick frukost på sängen av Adam och sen var det dags att gå upp, usch! Körde hjärtat och Danne till bussen för dom ska vandra idag. Nästan 3 mil på skåneleden. Vi får väl se hur det går ;). Ikväll ska jag och syster köra till dom och så ska vi grilla och mysa lite.

Har avslutat koppen med kaffe och det börjar bli dags att packa skolväskan. Har mitt sista prov för veckan tjugo i ett. Hoppas det går bra. Och hoppas vi får veta svenskaprovet nu på morgonen. Vill verkligen!

Dio har haft kräksjukan inatt eller nåt. Imorse när jag gick upp hittade jag kräk på 3 ställen iaf. Fräscht. Alltid lika trevligt att börja dagen med att torka spyor...

Thérèse. Nästa vecka har jag lov. Hur har du det i skolan?


Nej, göra sig iordning var det ja!?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur sjutton kan halv 7 vara tidigt??? Då har en annan varit uppe nästan två timmar och nästan framme på jobbet... Och inte klagar jag, syrran har jobbar flera timmar då :-P Halv sju är ju sovmorgon ;-)

Gick det bra att gå hem igår?

2009-10-22 @ 09:04:43
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Joan

Oooooh jag vill också vandra på Skåneleden!!!! Fast inte i det vädret som det är idag ;P

2009-10-22 @ 09:59:38
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Therese

Meeen! Varför ska våra scheman alltid krocka? Har tenta :(

2009-10-25 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0