plugge

Usch! Jag har en tråkig dag idag. Håller på att tvätta.. Ska ner igen om 5 minuter. Och mellan maskinerna försöker jag plugga. Nästa vecka har jag 4 prov. Det borde vara förbjudet tycker jag! Men veckan därefter är jag iofs ledig en heeeel vecka! Då ska jag börja julstäda.. Jag längtar som en galning. Fastän det är städning jag längtar till. Men det är något speciellt när man ska göra fint till jul liksom. Sen ska jag pynta. Helst i november... Men det får vi se vad man käre man tycker.. Jag köpte säsongens första julpynt i förra veckan när jag och syster var på Rusta. Jag blev lycklig ända in i själen när jag såg deras julpynt. Älskar älskar älskar juuuuuuuuuuuul!
Och enligt min nedräkningskalender är det bara 72 dagar kvar. Det är ju ingenting! Snart får man julmysa på riktigt. Vi har köpt 3 julklappar än, det börjar bli stressigt! Men det ordnar sig alltid.

Nåja, nu ska jag ner till tvätten och sen ska jag göra mig en kopp te. Det är så frysigt i vår lägenhet för tillfället!
Troligtvis kanske jag uppdaterar igen för det är lite roligare än att läsa massa plugg..

Hejsvejs!


(Tack mamma för att du är en så trogen läsare.. Hihi)

Kommentarer
Postat av: Mamma och "Pappa"

72 dagar till jul, det börjar bli dags för julklappar nu. Vi har kanske bara fixat 1/3. Vad vill ni ha??????????

2009-10-13 @ 21:05:29
Postat av: Anna

Nej! Inte jul redan... Det är ju bara oktober, julstäda gör man typ mellan första och andra advent och det första julpynt man sätter upp är stjärnan och adventsjusstaken i fönstren första advent. Men jul är så himla mysigt och stearinljus kan man ju ha redan nu :P

2009-10-14 @ 09:21:12
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0