storstädning på gång

Jag städar. Det är tråkigt. Så nu pausar jag.
Har hittills kastat återvinning, diskat (!!), vikt tvätt, lagt tvätten där den ska vara, rengjort spisen, rymt upp överallt och lite annat pyssel. Nu återstår bara toan, damma, dammsuga och torka golv. Det är tråkigare än tråkigast. Jag blir alltid dödens varm av att dammsuga och arg med iofs. Hatar vår dammsugare. På riktigt är det nog den sämsta dammsugaren som finns i hela världen. Liksom vad är det för mening att ha en dammsugare som inte fattar att den ska suga upp allt jävla skit? Man får dra dammsugaren tjugo ggr på samma ställe för att den ska fatta att den ska ta bort det som ligger där. BRA verkligen!! Och jag blir alltid lite lätt döende när jag dammsuger av andnöd. Men men. Nu ska vi ha positiva dagen här så nu släpper vi det....

Jag har gjort en egen spotifylista iallafall som jag lyssnar på nu. Det gör mig glad!
Tur jag är hemma själv. För jag spelar jättehögt och sjunger samtidigt. När jag ska någonstans dansar jag mest. Det är roligare att städa då!

Nåja, hör dammtrasan ropa på mig :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lite tips på vad du och Adam önskar er i julklapp hade uppskattats från andra sidan skåne.



Hoppas allt är bra med er!



Kram

2009-10-29 @ 11:51:30
Postat av: anouk

Nämen! Heeej:D Du har ju aldrig ens sagt att du läser min blogg?=) Vad roligt!!!

2009-10-29 @ 14:43:49
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0