trevligt

Haft en väldigt trevlig helg får jag lov att säga!
Hälsat på en massa människor och fikat och grejat. Personer som man oftast träffar alldeles för sällan...
Sen tillbringade vi även helgen i Bromölla. Umgicks med familjen. Det var mysigt.
Hade lite syskonträff nästan. 3 av oss iaf :P.

Idag pluggar jag det sista för dagens prov. Ska strax iväg. Sen ska jag träffa syster och umgås lite. När jag kommer hem ska jag fortsätta plugga. Har två prov imorgon. Sen sista provet för denna veckan på torsdag.. Sen har jag minsann inte prov på två veckor!

Älsklingen jobbar idag. Han jobbade även i torsdags och i fredags. Känns ovant att han är den som är iväg för en gångs skull. Men ganska skönt att vara hemma själv ett par timmar..!

Nej, jag ska sätta fart och göra mig iordning nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma och "Pappa"

Vi tycker också det är trevligt när vi träffas.

Pluggandet fixar du galant!!!!!!!

2009-10-20 @ 08:30:37
Postat av: Therese

Och när behaga min flicka att komma upp till mig då?! Jag behöver bag-in-boxa!!!!! OMGÅENDE!

2009-10-21 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0