finally!

Mitt bankkort har ju inte fungerat på typ en månad eller något men jag blir ju aldrig färdig till att fixa det. Men nu har jag tagit tag i det. Det var jättesvårt. Jag fick logga in på min internetbank och sedan välja menyn kort och sedan beställa nytt kort för mitt nuvarande inte fungerar i affär osv. Bara klicka godkänna två ggr och sedan var det klart. Nu kommer mitt nya kort om 2-3 dagar. Duktig jag är då!

Jag vill gå på stan och shoppa när jag får mitt kort! Är du ledig nåt Hannah? :D
Måste köpa byxor/jeans. Och kanske någon tjock tröja.. Men troligtvis kommer jag komma hem med klänningar. Men ändå....

Anyhow, nu måste jag dricka upp mitt som vanligt kalla kaffe. Sen ska jag ta mig till affären och köpa frukost. Fiiiiiil

Kommentarer
Postat av: Lisette

Du är jättefin i klänningar =) Men kanske inte gör ngn nytta när det är minusgrader och kallt. =/

2009-09-22 @ 15:24:48
URL: http://floppimig.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hahha jadu jag har ju helt glömt att uppdatera mitt schema! men jag jobbar rätt sent nästa vecka typ onsdag börjar jag kvart över fyra om vi kan ta det innan där om det kan vara nåt? :) PUSS

2009-09-24 @ 12:32:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0