Jobbigast

Jag hatar att duscha! Eller njae, nu blev det nog fel. Jag älskar att duscha! MEN jag hatar liksom vägen in till duschen!
Jag kom hem från skolan sisådär när folk äter lunch tror jag och då hade jag redan på lektionen bestämt att jag skulle duscha (eller jag menar, jag lyssnade på läraren. Satt INTE och tänkte på annat) så fort jag kom hem.
Sen när jag väl kom hem kom jag på att jag måste ju äta eftersom jag var hungrig, men efter det skulle jag minsann hoppa in lite snabbt i duschen!
Men så kom Adam och Molnet hem och började greja med ölen och det är ju ganska så roligt att titta på när andra jobbar och sliter så då tänkte jag bara titta en stund....Och när den stunden gått kom ju Disko! Och då var jag ju tvungen att umgås med honom lite också. För att vara en schysst kompis liksom! När han begett sig iväg vid fem-isch var det inte så många timmar kvar av ölbryggeriet så jag tänkte liksom att jag kunde duscha när Molnet gått hem eftersom det är trevligare att ha dörren öppen när man duschar för annars kan man inte andas därinne då det immar igen. Så då fejsbåkade jag litegranna.
Men när Molnet väl skulle gå, då behövdes det bärhjälp eftersom han skulle ha så mkt saker med sig hem. Och när vi ändå var där så kunde vi ju lika gärna ta en kopp kaffe med honom och syster. Eftersom jag älskar kaffe men dricker det sjukt långsamt (sista typ halva koppen är det alltid kallt kaffe som dricks) så kan ju alla vid det här laget inse att klockan var en bit in på kvällen när vi gick hem igen. Och då måste man faktiskt äta middag!
Så då fick jag ju laga den också mitt i min planering in till duschen. Sen när vi ätit och så måste man vila lite på maten för om man sysslar med vatten precis efter man ätit kan man få kramp och dö, och det ville ju inte jag!
Så jag passade på att se de dära två Idol-avsnitten jag inte sett denna veckan. När jag väl var nöjd och inte kunde komma på mer saker att hitta på insåg jag att jag nog fick ta den dära duschen för annars fick jag snällt gå upp skittidigt imorgon och göra det, för man kan inte ha flåt-hår och lukta bajs, speciellt inte i skolan för då blir man mobbad och utstött.
Så äntligen typ 10 timmar efter jag tänkte mig fick jag duscha. Det var hur trevligt som helst, kisemissen Elliot höll mig sällskap, jag sjöng en trudelutt och lekte lite med vattnet (bästaste är att leka fontän. Fast det är roligast när Adam är med för då kan jag spruta allt vatten på honom istället för golvet). Men jag kan egentligen inte erkänna att jag älskar att duscha, för då är det egentligen obegripligt varför det ska vara så helvetes svårt att ta sig in i duschen!

Tekniskt sett var detta mest en massa svammel, jag har ju inte bloggat på ett tag så jag har glömt lite granna hur man gör. Men vi kan ju göra ett nytt tappert försök imorgon!
Nu måste jag se ifall jag hade läxa tills imorgon, har ett svagt minne av att vi skulle läsa typ massa sidor och svara på frågor efteråt. Vet inte om man kanske borde göra den nudårå så man inte behöver gå upp tidigt nu.....
Fast egentligen är det roligare att fejsbåka, läsa bloggar, kolla mailen och sådära... Så kanske gör det istället :D

Kommentarer
Postat av: Lisette

Du är för söt =)

2009-09-18 @ 05:28:50
URL: http://floppimig.blogg.se/
Postat av: Mamma och "Pappa"

Åh, vad jag blir glad när du skriver, det spelar ju ingen roll vad du skriver, egentligen!? Fortsätt bara.......Kram mamma

2009-09-18 @ 10:03:26
Postat av: Hannah

Jag tyckte det var en jättebra blogg så nu ska jag gå och duscha :D sen ska jag cykla och handla frukost/lunch/middag :D sen ses viiii! Puss

2009-09-18 @ 12:25:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0