boohoo

Som de flesta av er vet (eftersom Hannah uppdaterar tusen ggr oftare än mig och de flesta av er följer hennes blogg...)
har vi varit ett gäng som beställt kläder från exotiska England! Idag fick vi kläderna. Sjukt snabbt måste jag säga för det är inte mer än 8 dagar sedan detta beställdes.
Nåväl, lovade iaf Hannah att lägga ut bilderna på mina oerhört tjusiga klänningar. Så sagt och gjort!


Ja, den är egentligen lite kort för att vara utan leggings men jag orkade ju inte precis ta på det endast för detta fotot..
Eftersom det är en fin döskalle på den är denna tänkt att få följa med mig till srf när jag ska bo där en vecka. Kanske folk kan inbilla sig att jag är hårdrockare och visst får vara där :D

Nästa klänning ser ut såhär :)


Tänk nu inte på den konstiga min jag gör utan på den oerhört fina klänning jag har på mig :)

Det har varit en riktig shoppingdag idag för var på H&M innan också och gjorde av med mina presentkort. jeansshorts, blå skjorta och en tshirt blev införskaffade.
Och eftersom jag vann Hannahs tävling fick jag även lite kläder på Cubus. Ett linne och en tshirt blev det där.
Men det har jag inte foto på..

Och ja, mina presenter kommer det bild på...
Men ja.. sen. Imorgon? Kanske?

Hejsvejs, nu ska vi se på criminal minds...!
Har ingen mer House just nu, boohoo (fnissfniss)

Kommentarer
Postat av: Hannah

gudars så fina de var på! riktigt snajsigt! AND AJ LIKE PIKKTJÅÅÅRS! :D tack för en trevlig dag bejb! puss

2010-04-28 @ 22:10:48
Postat av: erica

ÅÅÅÅ va fina klänningar =) very mucho tjusigt!

2010-04-29 @ 10:22:11
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Mija

Svar på kommentar: Tack, jag ser dig också som en vän. Så skönt att veta att vi är på samma nivå. Visst är det tråkigt att vi typ aldrig ses, men det ska det bli ändring på! För jag kommer i princip gå förbi din lägenhet varje dag när jag ska hem efter jobbet från den 1 juni :P Så inga undanflykter.

Men vad mysigt det låter med att ni ska göra eget vin! Hoppas ni får det kul och att vinet blir gott. :P



btw så snygga klänningar :)

2010-05-11 @ 21:13:43
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0