Himla mogen

Jag kanske är töntig eller bara inte tillräckligt gammal, vad vet jag.
Men imorgon är det min födelsedag och det är den bästa dagen på hela året. Får man tycka så? Eller är det egoistiskt på något vis? Inte för att jag skulle sluta gilla den bara för att någon tycker så men man brukar få en himla massa pikar för att jag fortfarande älskar att fylla år.
Inte så mycket för att man får presenter (men det är en liten del av nöjet liksom) men för att det är enda dagen på hela året då man får prata med hela släkten och vännerna (eller åtminstone hörs av på ngt vis, sms o facebook också såklart..) För alla andra dagar pratar jag inte med ungefär 90% av dom jag hör av imorgon, tråkigt men sant!

Ska bli en rolig dag iallafall.
Upp tidigt iofs.. men ändå. Gå på stan med syster och mamma och sen ska vi klippa oss alla tre. Sen hem och förbereda släktkalas. Äta massa kakor och tårta och på kvällen kommer det vänner som ska umgåsa :D
Hoppas på fint väder (ignorerar alla påpekningar om regn för det ska bli stråååååålande sol!!) så man kan sitta ute i gräset och grogga lite. Undrar om det är därför jag har fått eksem, för att jag suttit i gräset.. Hmm, strunt i det!

Haft en trevlig dag idag också hittills. Städade lite imorse och sen träffade jag svärmor och vi fikade. Trevligt med någon som också tycker om att fika!! Nu ska jag baka tusentals kakor tills imorgon. Snart kommer finaste hem, längtar!

Kommentarer
Postat av: Hannah

FÖdelsedagar är bäst, ingen protest! :D

2010-04-16 @ 18:31:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0