paper

det är oerhört tråkigt att skriva paper. Dessutom ska det inte lämnas in förrän imorgon kl 11.15 så har inte ens fått panik än. Haha
Men det är snart färdigt faktiskt. Men svårt att hitta schyssta saker att referera till bara. Men det löser sig, för det gör det alltid!

Inte hänt överdrivet mkt sen senast. Eller jo, min kära sambo har fått jobb. Det känns knäppt faktiskt. Han var alltid hemma innan och nu syns han inte till alls istället.
Men han trivs och jag tycker det är rätt skönt att ha lite ensamtid.
Snart kommer det vara tusen föreläsningar i skolan igen så vi kommer nog vara iväg lika mkt..

Jag längtar så himla mkt till 7 juni så det är sjukt! Hela den veckan kommer bli awesome! :D
Speciellt 8 juni. Då ska jag och hjärtat dricka champagne och pussas hela dagen :)
Hoppas bara Pinky och jag hittat en cykelhjälm tills dess!!

Hade förrock i lördags och bortsett från vädret och lite andra saker var det en oerhört trevlig dag faktiskt!
Men vi börjar bli gamla hela högen så det blev inte så sent, haha.

Nej, nu är min paus slut. Dags att skriva på paper istället...

Kommentarer
Postat av: Hannah

GOGO EMMAPEMMAAA! :D Jag längtar så infernaliskt till den veckan med så jag vet inte vad jag ska göra när den tar slut bara :S DÅ kommer ångesten vara stooooooor! puss gumman!

2010-04-13 @ 19:17:35
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0