eps

Sitter och tentapluggar egentligen. Men nu tog jag en liten bloggpaus för det är så himla himla tråkigt.
Jag menar, Ekonomi Politik o Samhälle.. Yeaj vad spännande det låter..? NEJ! Jag ska bli socionom inte någon jäkla statsminister! :P
Nåja, bara idag och imorgon med att plugga o sen kör vi på onsdag! Måste klara skiten för omtenta på del 1 är dagen innan julafton och då vägrar jag sitta och skriva tenta, vägrar!! Det är dagen när vi slår in julklappar, äter tusen kilo julgodis och sedan avslutar med bingolotto! :P

ska träna ikväll.. core control. det är superskoj men så jäkla jobbigt. Har träningsvärk i magen i två dagar efteråt. Fast jag gillar träningsvärk för då vet man att man faktiskt gjort något :P.
Måste ju träna röven av mig fram tills mars, vill ju vara en aningen fitare än jag är nu..

En grej jag funderat mycket på är varför alla killar sagt till hjärtat att dom måste ha svensexa och då måste dom antingen hyra strippa eller gå på strippklubb för det är ju sista dagen i frihet. Jag förstår inte den logiken för jag hävdar att sista dagen i "frihet" hade han dagen innan vi blev tillsammans isåfall..?
Och varför är svensexa så sammankopplad med strippor? Nu har jag iofs aldrig hört talas om att någon bekant haft svensexa med strippor inblandade (fast å andra sidan, varför skulle dom säga det till mig isåfall? What happens on a svensexa stays on a svensexa, eller?).
Jag bara tycker det är märkligt att killarnas argument för att ha strippor är för att det är sista dagen i frihet.. Så då innebär det att jag skulle kunna hångla upp en kille för det hade inte räknats eftersom vi inte var gifta? Ska man få göra vad man vill när det inte är okej någon annan dag men just på svensexa/möhippa blir allt okej för att det är just svensexa/möhippa? Jag tycker helt klart att det måste vara argument bättre än så för att jag ska köpa det :P. Jag menar, hade hjärtat berättat en dag att han varit på strippklubb hade jag undrat vad han hade där och göra, och jag ändrar ju inte min åsikt bara för att det är en svensexa...
Nåja, nog tjatat om detta...

Tentaplugg igen... baaah

Kommentarer
Postat av: Maggan

Håller helt med dig. Svensexa är ingen ursäkt för att få titta på strippor. Vill killar kolla på strippor får de göra det när de är singlar.. ser inte poängen med det?!

2010-12-13 @ 13:02:29
URL: http://magganftw.blogg.se/
Postat av: Sess

Det där låter nästan som nåt som mitt ex skulle kläcka ur sig ju :P Men är helt inne på din linje där det är ett lustigt argument... Puss

2010-12-13 @ 18:28:28
URL: http://sesstess.blogspot.com
Postat av: Hannah

gogogo! du är såå duktig pluggerska :)

2010-12-14 @ 10:34:27
Postat av: Anna

Varför är det mer accepterat att köpa människor just den dagen?

2010-12-16 @ 12:25:45
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0