galet

Folk är himla himla nyfikna. Sedan jag berättade att vi ska gifta oss har jag fått 7 ggr så många dagliga besökare.. (och nej, jag hade inte bara 1 innan.. haha)
Jag är mest imponerad över att folk hittar hit. :)

Har kommit fram till att det är mycket lättare att motivera sig själv till att slänga iväg ett blogginlägg när man faktiskt har något att skriva om. Det har inte hänt sådär överdrivet mycket i livet på ett tag annars. Det har liksom flytit på. Har haft en sämst termin i Lund iofs.. Den är så tråkig och jobbig och omotiverande så om jag säger att 3/4 av klassen allvarligt funderat på att hoppa av kan ni kanske ändå tänka er lite. den andra 4:edelen vet jag inte för dom pratar jag inte med :P (vi är över 90 pers, give me a break liksom).
Men annars har mitt liv bestått av tidiga morgnar, plugg i Lund, komma hem och äta och sen titta tv/sitta vid datorn på kvällarna. De dagar jag varit ledig har jag spenderat i bromölla med mamsen och systerson. Det är ungefär så mitt liv sett ut.... :P

Det enda tråkiga är då att jag tillfälligt omvandlar detta till min bröllopsblogg och det är kanske inte så lajbans egentligen. Men skit i det. Bättre det än inget bloggande alls kanske?

På torsdag nästa vecka åker jag och Hannah för at tkolla bröllopsklänningar. Det är hur spännande som helst! Och lite panikigt då jag är orolig för att inte hitta en klänning som jag gillar eller passar. Vad tusan gör jag dåååååå? Var köper man sådana fina klänningar annars? (mer än då i Vinslöv dit vi ska..)

Nej, ska tentaplugga vidare nu..

eftersom alla påpekar att det var på tiden får jag väl blogga om storyn bakom varför det dröjde lite längre än det var planerat, sen....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hittar du inte någon fin där, då får du väl sy upp en egen? Då kan du ju bestämma själv över alla detaljer :-)

2010-12-10 @ 11:53:33
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Sess

Meeen, jag vill med, fast ändå inte ;) Iaf, stort grattis igen hjärtat mitt! Pusspuss

2010-12-10 @ 21:47:23
URL: http://sesstess.blogspot.com
Postat av: erica

Sv: nej precis! det var precis så jag kände när han sa det, men det fattade inte han. han menade att bara för att han inte har haft råd att åka till karlshamn stup i kvarten eller gå på roskilde så har det vart ett skitår. stupid mansdjur.

2010-12-11 @ 15:56:58
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Hannah

KLÄNNGING KLÄNNGING KLEEEEEENIIIIINGGGGGGGG! LÄÄÄNGTAAAAAAAAAR!

2010-12-14 @ 10:33:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0