dan före dan..

Jag känner mig konstigt lugn.
Även om jag betvivlar att det kommer gå bra...
Men känner att jag har gjort så gott jag kunnat så räcker det inte, fine.
Idag ska vara en någorlunda lugn dag. Ska repetera lite saker men sen ska vi gå på stan och leta lampor, äta god kaka, umgås lite med vänner och ja. Ha en bra dag :)



Längtar så himla mkt tills imorgonkväll. När allt är över. Haha.

För övrigt, kommer snön ALDRIG smälta? Jag vill ha vååååååååååår!

(Börjar få panik, inser ni att hjärtat alldeles snart fyller år?? Vad sjutton ska han få i present??? Åhhheee.. Jag har sagt mina braiga förslag till alla andra istället, smart Emma smart...!)

Tycker, på tal om, att min kära syster ska införliva sin present snart. Lund är en fin stad? ;)

Hajhaj!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas tentan gick bra, jag höll tummarna så mycket jag kunde! OCh jag är för övrigt ledig helger jämna veckor :D:D:D:D:D När kommer duuuuuuu? POK

2010-02-26 @ 23:20:59
URL: http://sesstess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0