jätteofta

misstänker att jag kommer på massa saker att blogga om denna veckan.
Allt för att slippa läsa. Haha
Men jag har faktiskt läst 60 sidor idag. BARA 80 kvar.....
Skulle egentligen på fest i Lund men väder och för mkt plugg gjorde att jag valde att stanna hemma.
Känns rätt trist nu faktiskt för hade varit trevligt att dricka ett par glas vin ikväll och umgås med folk. Mest för att jag egentligen verkligen inte orkar plugga mer idag. Och orkar jag inte känns det knappt lönt heller för det fastnar inte.
Men alla i min närhet verkar upptagna. Hjärtat och gänget ska se på hockey och det är jag knappast sugen på faktiskt. Så får väl sitta och försöka trycka in information iallafall.

Känner mig trött och irriterad på en grej och märker att det smittar av sig i mitt skrivande. Inte meningen.
Jag som kände mig positiv i förmiddags. Lyckats träna och hitta alla böcker. Få reda på en bra grej osv.
Men sen sjönk allt när snön kom och jag inte kunde/ville ta mig till Lund.
Och nu sitter jag och tjurar på en annan sak. Som jag egentligen inte ens borde. Säkerligen bara jag som inte tänker likadant som alla andra. Men det löser sig.

Nu ska jag sitta och tjura i soffan ett tag.

Kommentarer
Postat av: Lisette

hade det inte varit så MEGA MKT snö så hade jag kommit som ett skott och räddat dig från studierna =)

2010-02-19 @ 19:30:28
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0