plöööh

Om man är iväg 15 timmar en dag för skolgrejer och sedan när man väl kommer hem strax innan 22 bestämmer sig för att sitta och vänta på sambo som varit på konsert är man bra dum egentligen :)
Är så trött så ögonen går i kors. Men han borde snart vara hemma liksom. Ringde för 1½ timme sen. Förvisso var en av trion borttappad och hans mobil urladdad (ovanligt...) så dom andra satt snällt och väntade i bilen. Hoppas inte för länge för jag vill sooova :)

Ungefär såhär ser man ut för övrigt. (Nej, jag brukar inte vara töntig och ta massa foton så på mig men jag har strul med min webcam och försöker knixa med det och testar då massa saker. Dessvärre får jag nog lämna in datorn om jag vill att den ska funka och det orkar jag inte?)
Har iallafall hjärtats tröja på mig och mysleggings. Och täcke, såklart.
Men helst hade jag legat i sängen nu.. Kanske ska lägga mig och vila ögonen tills min fin kommer hem så jag får säga hej innan jag somnar på riktigt :)

Nåja nåja. Imorgon är en av de stora tentapluggsdagarna så ska iallafall göra mig redo för sängen nu.
(Fatta detta är femte veckan jag pluggar!? Var tog tiden vägen?? Tenta nästa fredag.. NÄSTA fredag!!!!!!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahha vad söt du är fastän att du är trött :) puss

2010-02-17 @ 11:59:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0