snö?

Det snöar bisarrt mycket ute! Och världens största flingor är det också. Men det är trevligt att titta på iallafall. Ska ju inte hänga ute precis :D
Den här gången hade jag verkligen tänkt att ha bilder men Någon har slarvat bort kabeln så kan inte föra över bilderna från mobilen :(

har tränat idag. Det kändes bra.
Har även lånat alla böcker jag fattades. Det kändes också bra.
I snitt måste jag läsa 140 sidor om dagen nu denna tentavecka. Det kändes inte bra.
Ska ju kika på extentor, mina anteckningar och annat också liksom.
Nåväl, adjöss!

Kommentarer
Postat av: Hannah

HEJ! Min mobil har slutat att skicka mina sms konstigt nog! Jag skrev att jag förstår dig i din tentastress, det är så himskans jobbigt! hoppas det går bra hjärtat puss!

2010-02-19 @ 15:58:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0