hörlurar

Borde man köpa nya hörlurar om man börjar blöda i öronen när man använder sina gamla?
För det gör jag, hmm.. Haha!
Men sitter och pluggar som tusan (förutom just nu) och måste ha musik så munnen kan syssla med annat än att vilja prata med adam (dvs sjunga alltså) som sitter här bredvid. Vi umgås inte så värst mkt med varandra nuförtiden så det är frestande att berätta om allt som händer i mitt liv. Men det tar vi sen. När jag pluggat färdigt, för idag!
Håller på med ett grupparbete om Att leva och bo i Sverige. Vår grupp fick temat Politiska resurser.
Det är just nu inte sådär roligt då jag inte har en aning om vad jag håller på med, haha. Dessutom känns det som att jag gör jobb i onödan för två andra i gruppen ska kolla statistik och så och den statistiken ska jag kolla på och sen då se om det skiljer sig mellan könen och etnicitet ang engagemang i politiska saker. Känns skoj att också behöva leta upp allt. Men men..
Funderar på att pausa för idag. Ska vara färdigt tills på fredag. Då ska vi finslipa allt och sådära. Redovisning nästa fredag.

Lång dag idag, hade mellan 9-16. Två föreläsningar. Den ena segare än den andra :)
Lika lång imorgon plus att jag ska stressa hem för vi har KING-fest. (Bättre sent än aldrig?) Och sen är det utgång på kåren. Nej, jag kommer inte vara död på torsdag i skolan. Som tur är har vi bara föreläsning mellan 10-15. Riktigt skönt!

Nej, jag pausar banne mig nu. Måste ju läsa lite i litteraturen också, puh!
Massa massa massa. Fast det är faktiskt himla kul! Fortfarande.... (haha)


Godnatt och sådära!


Här är ju min skola också, ifall ni vill hälsa på! ;)

Bild tagen från: http://www.internationalstudents.se/images/uni/5.png

Kommentarer
Postat av: Mamma och "Pappa"

Oj då, det var fullt upp! Hoppas vi hinner träffa dej lite på lördag.......

Kram mamma

2010-01-27 @ 09:04:58
Postat av: Hannah

Hahahhah jaa det kan vara en bra idé att köpa nya då ;) eller så får du härda öronen riktigt rejält ;) längtar tills ikväll! PUSS

2010-01-27 @ 14:36:28
Postat av: Therese

Vad du är duktig finaste Em! Jag är jättestolt över dig ska du veta! Pusspuss

2010-01-28 @ 22:58:45
URL: http://sesstess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0