Jäkla skit

har så roliga saker att berätta, egentligen. Men det går inte. Inte idag.
Har en kass dag idag.
Och nu vill jag lägga mig och sova. Eller prata med mitt fina hjärta. Men det går inte för han har besök. Typiskt nog.

Imorgon ska jag och hjärtat åka tåget ihop. Jag är nervös inför hans projekt.
Men det kommer gå bra. Det är dags nu faktiskt.

För övrigt, ju mer jag funderar på det, ju mer inställd är jag till att göra omtenta. Det kändes helt okej i fredags och det kändes som att jag hade en chans men nu känns det skit, ju mer jag tänker på mina svar....
Men omtentan är flyttad iallafall, så det är inte den 19. Det är ju bra för då är jag och Hannah iväg.

Åhh, jag vill umgås med någon. Jag vill prata. Jag vill synas.
Jäkla skit.

Det är nog inte bra för mig att sova två timmar på en natt, gå upp halv sex och sticka hemifrån 30 min senare och sen vara iväg 12 väldigt långa timmar i skolan. Massa föreläsningar och sen har det snöat idag.
Jag blir nedstämd.

Blir inte bättre av musiken hjärtat spelar...
Men ibland kommer Dont stop believing.. Men det hjälper inte ens idag.

Nej, nu ska jag kasta ut besöket så jag får ha min pojkvän för mig själv. Han får väl roa sig någon annanstans nu!
Jag behöver mitt hjärta mer.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Usch! Tenta ångest är det värsta som finns!!! Tänker på dig! Kram

2010-03-01 @ 23:22:10
URL: http://floppimig.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag hoppas att du får en bättre dag imorgon! Idag har man riktigt sugiga dagar och de är ännu värre när man inte får sova ordentligt och det snöar massa bajs från himlen. Och jag vill höra en massa roliga saker imorgon, när kommer du hem från skolan? :) puss

2010-03-01 @ 23:22:41
Postat av: Joan

Svar: nej jag har kl 14,30!

2010-03-10 @ 10:12:32
URL: http://joanpann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0