som om inget

hade hänt..?

Imorgon får jag hemtenta. Jag vill helst inte göra den. Är nervös. Tänk om jag inte fattar? Tänk om jag inte kan svaren? Eller hitta dom? Tänk om jag fipplar så många dagar så jag inte hinner skriva klart den? Åhhe..
Jag är inte bra på hemmasaker (inte gjort hemTENTA innan bara arbeten men dom är jag ju alltid ute i sista stund med...)
Men men, när jag gjort den och lämnat in den får jag sommarlov!! I tre månader! Ska bli så skönt.
Ska inte jobba eller plugga på tre månader.. Bara träna och sådära.. Denna sommaren ska jag satsa på mig själv. Jag har bestämt att verkligen verkligen träna och äta lchf igen. Jag vill gå ner tusen kilo, minst!

Ska snart lägga oss och se ett avsnitt house i sängen innan det är dags att sova.. Vet att klockan inte är så mkt men ska man upp innan tuppen imorgon kan det vara skönt att lägga sig tidigt.. Dumma skola som måste envisas med att ligga i Lund och att man måste börja 8 ibland.. Åhhee...
Men känns knäppt att lägga sig när det fortf. är ljust ute..

Nej, nu ska jag göra en sak. :)

Kommentarer
Postat av: My Persson

Usch. Tuppen borde inte ha sällskap av oss! Lycka till idag.

2010-05-25 @ 05:10:17
Postat av: Hannah

åeee jag vill med vara ledig och bara vara nyttig och träna massa, men jag oaaaarkar junte när jag jobbar samtidigt fast det är egentligen inte en ursäkt. fast mitt urkukande knä och ryggen är det. men jag ska FAN ut och gå. imorn. till stan. heh. fast nej jag ska gå längre med fan. SKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! och inte äta mer godis. mer än det från tyskland... ÅEEEE VARFÖR ÄR DET SÅ SVÅRT ATT VARA NYTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG?!

2010-05-25 @ 19:48:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0