ångest

Ösnkar att jag tänkte på det innan.. Har gått runt i en månad typ och inte trott det var så mycket mer att fixa till bröllopsfesten. Stupid stupid stupid!
Det var ju en miljon saker att göra! Har iallafall satt in foton i album och skrivit, fixat med namnbrickorna, fixat med champagneglasen och packat saker som ska till festen imorgon.. Trixat med bordsplacering IGEN. 7 avhopp igår och idag.. Inga gäster kvar snart! Men förstår ju att om man är sjuk eller de andra anledningarna så kan man inte komma. Så himla tråkigt bara för har ju bjudit personerna av en anledning, för att jag vill ha dom där!!

Ska städa lägenheten nu och sen kanske handla till festen imorgon om det inte görs imorgon.. Stress!
Måste kanske laga lite lunch också.. Vill äta potatismos och sås av någon anledning men har inte potatis hemma... Åhhe :)

För övrigt är öronen inte bra än. Men hoppas på att vakna upp hörandes imorgon!
Penicillinet måste ju snart börja verka om detta är tredje dagen..

Nej, jag har banne mig inte tid med blogg idag egentligen...
Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0