bildor

jodå, nog har jag fått se våra bröllopsbilder nu. Många fina, många knasiga och ett par fula :P
Känns så konstigt att tänka att det är foton på vårt bröllop.
Det känns liksom fortfarande lite knasigt att tänka på att jag är gift, jag har en man!



Denna bilden kan alla få tjuvkika lite på. Det är min brudbukett. Den var fantastiskt vacker! Röd gerbera är min absoluta favoritblomma så det var självklart att den skulle få vara i buketten. Piffade sen till det hela med röda och vita rosor. Det var en väldigt duktig tjej som gjorde min bukett faktiskt :)

Och det är därför hjärtat kom hem med en röd gerbera i 3-veckorspresent. första blomman han gav mig efter bröllopet var ju tvunget att vara en sån ;)

Tur att min man inte läser min blogg för då hade han tjurat nu.. men jag tror jag måste berätta.
Vet ni vad jag har fått i present av honom? Nej, det är klart ni inte vet.. :P
På fredag ska han och jag gå på konsert här i stan. Håkan-konsert!! :D
Jag älskar Håkan men har aldrig sett honom (kommer alltid hata mig själv för att jag missade Håkan och Kent-konserten för några år sedan. Mina absoluta favoriter tillsammans!) så för mig ska det bli en fantastisk upplevelse.
Däremot hjärtat, han hatar Håkan. Jättesuperdupermycket. Han tycker jag är en knasbolla som kan bli så lycklig av Håkans musik och ens tycker det är superbra för hjärtat tycker det är en gnällig typ.. :P
Så det är fantastiskt kärleksfullt att han ändå kommer gå på konserten med mig! Hade jag haft någon annan som ville gå med mig hade han sluppit men nu fanns det inga alternativ.. Och hjärtat visste hur ledsen jag var över att få missa Håkan igen så han köpte biljetter till oss.. Min fina man!
Jag lovar att gå på en dålig konsert med honom någon gång.. Sen.. :P. Fast det gör jag faktiskt ibland på sweden rock.. Så det räknas nog.. :)
Men ni behöver ju inte skvallra om att jag berättat för er, tror han tycker att hans image förstörs genom att jag berättar hur fantastisk han är ;)

För övrigt minns jag inte om jag berättade vad jag fick i morgongåva av honom.. Det var ett jättefint brev han skrivit och sen ska jag få tatuera mig.. :D


Nåja, nu måste jag ut och få lite friskluft. Huvudvärken är inte nådig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0