freeeeeeeeeeeeeeeeeeedag

Det kittlas i hela mig. Förändring på gång kanske? Jag tror banne mig det. Underbart väder idag med, passar mig perfekt. Solsken som värmer och blåst som blåser väck all jävla skit. :P

Jag längtar tills ikväll. Drinkar, Erica, Håkan och jag. Det måste vara den ultimata fredagskvällen!

Ska träffa Mija imorgon också. Och Denis förstås men det blir sen på kvällen när vi ska ut och äta båda paren, hehe, och umgås massa. Men ska träffa Mija först och snacka massa skit :D
Tänk att vi varit vänner i 11 år nu. Tiden går snabbt! Fastän vår vänskap varit en bergochdalbana har vi alltid funnits någonstans i varandras liv.
Hon är fin den där Mija!

Förlåt vännen men när jag kollade igenom sakerna på hjärtats dator häromdagen hittade jag mappen med dessa bilderna. 7 år gamla. Vi var jättesnygga ;)

Nej, nu ska jag göra mig snygg inför Håkan ikväll :D




Ps. Så många frågor. Hur ska jag få svaren?? Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0