fint väder

Så härligt med fint väder. Speciellt nu när man är ledig några dagar :)

Familjen kommer på besök om typ två timmar.. Och här sitter jag med en ostädad lägenhet.. Men jag tror jag hellre sitter och äter Ben&Jerryglass och facebookar ;)

Tvådagarstentan gick faktiskt bra. Jag är nöjd! Ska jag bara ta tag i moment 1 också så kursen kan bli godkänd. Hade varit gött med 15 hp :)
Helt sjukt att vi snart pluggat 1½ år ihop... Var tog tiden vägen? Snart halvvägs för tusan ju :P
Känns verkligen galet att jag redan känt mina klasskompisar så länge.. I min värld lärde vi känna varandra för någon månad sen eller så. Hinner inte riktigt med!

Jag gillar inte mellan. Antingen så kör man fort eller inte alls.
Jag blir tokig! Men jag ger det lite tid så får vi se. Kanske kan det utvecklas..

Bröllopsfesten var fantastisk! En vacker dag när jag även fått bilder från detta kommer ni få läsa om vår bröllopsstory :)

Nu ska jag äta glass innan den smälter allt för mycket!
Cookie dough... MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0