håkisbråkis

för första gången någonsin ska jag äntlige se Håkan Hellström ikväll! :D
Dock har jag bytt ut mitt sällskap. Hjärtat är sjuk och som sagt hatar han Håkan... Så min nya Håkan-kompis blev Erica! Ska verkligen bli superkul! Längtar supermycket och för tillfället lyssnar jag på Håkan. Får ju passa på nu.. Hehe

Dessutom har jag rensat bland våra ca 400 bröllopsbilder och skickat 120 till framkallning. Det är så sjukt att titta på sina bilder och inse att det är ens eget bröllop man tittar på!
Jag vill ha bilderna nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Måste ta tag i de sista sakerna med festen med.. Trodde att det typ inte var något kvar. Tji fick jag.

Nu ska jag duscha.. Måste ju vara fräsch och fin inför håkan ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0